دوره MBA دورهای است متشکل از دانش و مهارتهای نوین و کاربردی، با رویکردی مهارتمحور که علاوه بر کمک به ایجاد نگرش مدیریتی در افراد، ابزارها و تکنیکهای مورد نیاز برای رویارویی با چالشهای کسبوکار را نیز در اختیار آنها قرار میدهد.
در دوره MBA، شما علاوه بر آشنایی با مفاهیم اساسی علم مدیریت، با جنبههای مختلف مدیریت یک کسبوکار مانند برنامهریزی، بازاریابی، مالی، حسابداری، سرمایه انسانی و … آشنا شده و با مهارتآموزی بیشتر در گرایش انتخابی خود، در آن حوزه تخصصی، حرفهایتر میشوید.
دنیای کنونی کسبوکار و اقتصاد جهانی، به گونهای است که رقابت سازمانها در آن پرتنشتر از قبل بوده و بقاء و سودآوری مستلزم بهرهمندی از مدیرانی است که از دانش تخصصی، مهارت کاربردی و نگرش مدبّرانه برخوردار باشند. بنابراین در هر سطح مدیریتی و عملیاتی، برای موفقیت در کارراهه شغلی و بقای کسبوکار، نیازمند این هستید که خود را به آخرین دانش و مهارتهای مدیریتی و اقتصادی مجهز کنید.
در همین راستا و با هدف ارتقای سطح آموزش عالی در فضای کسبوکار و رشد اقتصادی کشور، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان قطب مدیریت ایران، با بهرهگیری از روشهای نوین آموزش دنیا، به روزترین سرفصلهای کاربردی علم مدیریت و کادر اساتید مجرب حوزه مدیریت و اقتصاد کشور، اقدام به برگزاری دوره MBA در گرایشهای مختلف (استراتژی، بازاریابی، مالی و مدیریت پروژه) نموده است تا بستر مناسبی را برای کمک به توسعه، اشتغال و بهرهوری برای صاحبان کسبوکار و مدیران سازمانها فراهم آورد.
.
شرکت در این دورهها به افراد زیر پیشنهاد میشود:
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دورههای فشرده یکساله MBA را در ۴ گرایش ذیل برگزار میکند:
در مرکز آموزشهای کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران؛ برنامه محتوایی دوره MBA در طول یک سال و در قالب 2 پودمان طراحی شده است.
در پایان به دانشپذیران گواهینامهای مبنی بر گذراندن این دوره از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.
از ویژگیهای این گواهینامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
© کليه حقوق محتوای اين سایت متعلق به دانشکده مدیریت دانشگاه تهران می باشد.