https://olld.fmut.ir/mba1/

معرفی دوره MBA

دوره MBA دوره‌ای است متشکل از دانش و مهارت‌های نوین و کاربردی، با رویکردی مهارت‌محور که علاوه بر کمک به ایجاد نگرش مدیریتی در افراد، ابزارها و تکنیک‌های مورد نیاز برای رویارویی با چالش‌های کسب‌و‌کار را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

در دوره MBA، شما علاوه بر آشنایی با مفاهیم اساسی علم مدیریت، با جنبه‌های مختلف مدیریت یک کسب‌وکار مانند برنامه‌ریزی، بازاریابی، مالی، حسابداری، سرمایه انسانی و … آشنا شده و با مهارت‌آموزی بیشتر در گرایش انتخابی خود، در آن حوزه تخصصی، حرفه‌ای‌تر می‌شوید.

ضرورت و اهمیت دوره MBA

https://olld.fmut.ir/mba1/

دنیای کنونی کسب‌و‌کار و اقتصاد جهانی، به گونه‌ای است که رقابت سازمان‌ها در آن پرتنش‌تر از قبل بوده و بقاء و سودآوری مستلزم بهره‌مندی از مدیرانی است که از دانش تخصصی، مهارت کاربردی و نگرش مدبّرانه برخوردار باشند. بنابراین در هر سطح مدیریتی و عملیاتی، برای موفقیت در کارراهه شغلی و بقای کسب‌و‌کار، نیازمند این هستید که خود را به آخرین دانش و مهارت‌های مدیریتی و اقتصادی مجهز کنید.

در همین راستا و با هدف ارتقای سطح آموزش عالی در فضای کسب‌و‌کار و رشد اقتصادی کشور، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان قطب مدیریت ایران، با بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزش دنیا، به روزترین سرفصل‌های کاربردی علم مدیریت و کادر اساتید مجرب حوزه مدیریت و اقتصاد کشور، اقدام به برگزاری دوره MBA  در گرایش‌های مختلف (استراتژی، بازاریابی، مالی و مدیریت پروژه) نموده است تا بستر مناسبی را برای کمک به توسعه، اشتغال و بهره‌وری برای صاحبان کسب‌و‌کار و مدیران سازمان‌ها فراهم آورد.

.

مزایای دوره MBA

https://olld.fmut.ir/mba1/

امکان شرکت در جلسات به صورت حضوری و یا آنلاین​

کارت دانشپذیری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

دریافت کارت دانشپذیری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران​

https://olld.fmut.ir/mba1/

قابلیت مشاهده بازپخش کلاس‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز​

https://olld.fmut.ir/mba1/

دسترسی به پنل کاربری و استفاده از فایل‌های کلاس

مخاطبان دوره MBA

شرکت در این دوره‌ها به افراد زیر پیشنهاد می‌شود:  

مخاطبان دوره MBA

گرایش‌های دوره MBA

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دوره‌های فشرده یکساله MBA را در ۴ گرایش ذیل برگزار می‌کند:

سرفصل‌های دوره MBA

در مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران؛ برنامه محتوایی دوره MBA در طول یک سال و در قالب 2 پودمان طراحی شده است.

دروس پودمان اول
سرفصل‌های تخصصی (گرایش مدیریت استراتژیک)
سرفصل‌های تخصصی (گرایش مدیریت بازاریابی)
سرفصل‌های تخصصی (گرایش مدیریت مالی)
سرفصل‌های تخصصی (گرایش مدیریت پروژه)

زمان و نحوه برگزاری کلاس‌ها

مدت و زمان دوره: یکساله (٣٠٠ ساعت آموزشی)

انتخاب نحوه شرکت در کلاس حضوری یا آنلاین، بر عهده دانش‌پذیران گرامی است.

شرایط و نحوه ثبت‌نام دوره MBA دانشکده مدیریت

https://olld.fmut.ir/mba1/

دارا بودن مدرک کارشناسی یا داشتن حداقل ۵ سال سابقه کاری مرتبط  

https://olld.fmut.ir/mba1/

برای ورود به دوره، توان و قابلیت‌های مدیریتی داوطلبان نیز در نظر گرفته می شود

https://olld.fmut.ir/mba1/

پذیرش دانشپذیران منوط به بررسی رزومه و قبولی در مصاحبه می‌باشد.

https://olld.fmut.ir/mba1/

پس از پر کردن فرم رزرو وقت مصاحبه حداکثر ظرف مدت ۴ روز کاری، با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد.

گواهینامه

در پایان به دانش‌پذیران گواهینامه‌ای مبنی بر گذراندن این دوره‌ از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.

از ویژگی‌های این گواهینامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رزرو وقت مشاوره